Ana içeriğe atla

RAMAZAN ERZAĞİ HAZIRLAMA ETKİNLİĞİ


Ramazan etkinliklerimiz yavaş yavaş başladık. Her sınıf mahalledeki bir ailenin Ramazan erzagini karşılasın düşüncesiyle her sınıfta temel mutfak malzemelerini tahtaya yazdık öğrenciler el kaldırarak getirmek istedikleri gıdayı seçti ve ben seçileni sildim. Böylelikle kimseyi sen şunu sen bunu getireceksin gibi bir zorlamaya sokmadan bir dağılım yapmayı başardık.  Tabi bunun yanında seçtikleri ürünler dışında fazladan istedikleri kadar malzeme getirmeleri de serbestti. Karton koli ve bant getirme bir de mektup yazma görevleri de verdik. Etkinlik günü geldiğinde sınıfa giren varsa paketini bir köşeye bırakıp yerine geçti. Kimse kimsenin ne getirip getirmediğini umursamadı sevabını azaltmamak için (önceki dersten) çünkü bu bir sır. Ben malzemeleri poşetlerinden çıkardım bir yerde topladım.  Sonra sıra sıra gelip bir ya da iki ürünü koliye yerleştirdiler.  Getiren getirmeyen herkes... Yardımlaşmanın hazzını birlikte yaşayalım diye... gücü yetmeyen yetenin yanında ezilmesin diye... getirebilen getiremeyen silikleşsin kibir tohumları ekilmesin, kaş yaparken göz çıkarmayalım diye... Sonra mektuplarımızi okuduk. Seçtiğimiz birini kolimize yerleştirdik.  Birlikte paketledik üzerine sınıfımızın renginde mesajlarımızı yapıştırdı.  Kime gideceği de sır😉 o kısmını okul idaresine havale ettik. Peki kimiz biz? pembe, yeşil, sarı, turuncu bir sınıf işte...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

RAMAZAN PANOSU 2

HOŞGELDİN RAMAZAN PDF İndirme Linki

ÜÇ AYLAR PANOSU

HZ. LOKMAN'İN OĞLUNA ÖĞÜTLERI PANO

Dökümanda JPEG( fotoğraf) formatındadır. Fareyle sağ tıklayatak indirebilirsiniz.