Ana içeriğe atla

RAMAZAN PANOSU 1 MAHYA


Bu da son hali


İlkokula görev yapmaya başladığımdan beri panolara ilgim arttı. Benim için okul ve sınıf panoları artık öğrenci ürünlerinin sergilendiği alanlar olmanın çok ötesinde ünite konularının ozetlendigi özel günlere ait kutlamaların yapıldığı, öğrencilerle birlikte yapılan çalışmaların sergilendiği çok daha işlevsel alanlara dönüştü.  Bu nedenle panoları önemsiyor ve özenle hazırlıyorum. Eve iş getiren mesleklerin başında yer alan öğretmen arkadaşlara  belki bir faydam olur diye de buradan paylaşmaya çalışıyorum. Bog'un teknik alt yapısından ötürü pdf yüklemem mümkün olmuyor. Mecburun jpeg olarak yüklüyorum. Bu da maalesef zaman zaman  benim açımdan istenmeyen durumlara yol açabiliyor. Ben hazırladıklarımı burada sizlerle paylaşmaktan çok mutluyum. Sizlerden de ricam materyalleri ulaştırmak istediğiniz insanlarla linki paylaşmanız. Bu konuda hassasiyetiniz beni memnun edecektir. Teşekkür ediyor ve hepinize  hayırlı bol ibadetli ve bereketli bir Ramazan diliyorum.

ON BİR AYIN SULTANI İndirme Linki











Yıldızları kendim hazırlayacaktım ki facebook tesadüfen yapılmışına rastladım. Siz  buradan indirebilirsiniz.

MİNARE ÖLÇÜLERİ



Yorumlar

  1. Yıldızlarında şablonu var mı acaba içinde ne yazdıgı da görünmüyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

RAMAZAN PANOSU 2

HOŞGELDİN RAMAZAN PDF İndirme Linki

ÜÇ AYLAR PANOSU

HZ. LOKMAN'İN OĞLUNA ÖĞÜTLERI PANO

Dökümanda JPEG( fotoğraf) formatındadır. Fareyle sağ tıklayatak indirebilirsiniz.